28 november 2008

Fördelar VS Nackdelar

Kl:11:41

Fryser fast det är 23C inne....på nätterna svettas jag ist......=)......annars är nog allt bra tror jag iaf....

Har kommit fram till att fördelen med att vänta barn psykiskt & då få en telefonförlossning är att man slipper oroa sig hela tiden för att man ska se blod då man går på toan......
Nackdelen är graviditetens längd, den är inte 9 mån.....snarare 4-5år....

Fördelen med att vara gravid kroppsligt....har jag ännu ingen eftersom det hittills bara gått på tok...men det borde ju vara att graviditetslängden oftast uppgår till 9mån.....
Nackdelen man måste föda själv.....kommer jag så långt så vore det inte fel att överlåta den biten till någon annan frivillig =)......

Nu ska jag sätta mig med en kopp (koffeinfritt) Roiboos-vanilj the & hoppas på att jag ska sluta frysa.....

Hej hopp så länge............

0 kommentarer: