22 november 2008

Pinsamt förvirrad

Kl:22:23

Sitter som sagt och skriver på min tenta....Peter spelar lite Ps3 spel och har frågat några ggr under kvällen hur mkt klockan är....Jag var helt tvärsäker på att det var måndag imorgon och att det vore skönt att få klar tentan nu i helgen så jag ev bara kan finslipa den innan den ska lämnas in på onsdag kl.12...som nu till och med blivit framflyttat till onsdag kl.24.00 :-) ....trodde min man skämtade när han sa att det är söndag imorgon,...hjälp så förvirrad man kan vara...skyller på sömnbrist.....

Börjar iaf känna mig ganska färdig nu med tentan men 2 A4 sidor om förkylning kommer jag aldrig kunna få ihop, inte som det ser ut just nu iaf....å andra sidan har jag desto mer på de andra frågorna men de räknas säkert inte.....

Nu ska jag strax krypa ner i ett bubbelbad, härligt ,med massage =)....

Det fanns en tecknad serie om människokroppen som jag brukade titta på när jag var lite på 80-talet man fick följa med på olika äventyr i kroppen tex vad som sker vid karies angrepp m.m. Men jag kan inte komma på vad serien heter....tror det var någon "professor" med i serien som pratade ibland om jag inte minns fel...någon som vet vad jag menar? Skriv gärna en kommentar isf :-)

2 kommentarer:

Tessan sa...

Jag vet precis vad du menar och jag tror den gick på Barnkanalen för kanske något år sedan (eller lite mer). Problemet är att jag inte heller kommer på vad det hette just nu. Men jag lovar att jag ska berätta det om jag kommer på det.

Anonym sa...

En cellsam historia heter den, boxen finns att köpa på tex discshop