23 november 2008

Brrrr Kallt!

Kl:12:31

Idag stannar vi nog inne så mkt vi kan...vi har jätte kallt ute idag termometern visar -9.7 C och det skulle bli -15 & snöstorm tydligen....än så länge har det bara kommit några flingor....men det är grått på himlen så det står väl inte på.......

Satt med tentan till 00.30 inatt och det blev totalt 6st hela A4 sidor och ca 1/3 på sida 7...så nu känner jag mig just nu färdig.....
Nu ska jag skriva en labbrapport från Dissektionen, sen ska jag läsa ut Sofies Värld och skriva klart reflektionen sen ska jag börja med att renskriva min månobservation....sen är det "bara" min fördjupningsuppgift och en fågelstudie kvar sen är jag nog färdig för den här terminen *skönt* isf....hoppas på det.......Får se hur mkt jag orkar och hinner göra idag...bäst att sätta fart..

Hej så länge..........

0 kommentarer: