30 augusti 2010

♥♥ Speciell dag =)

Idag är det 10 år sedan jag & darling förlovade oss! ♥♥ 10 år känns som en "evighet" & jösses så gammal jag känner mig helt plötsligt ändå har jag inte ännu passerat 30.....10 år av kärlek, glädje & en del tårar här & var (precis som det ska vara i livet)....ska bli spännande att få blicka tillbaka om 10 år igen & se vart vi står i livet....Ibland skulle jag vilja få en snabbkik in i framtiden bara för att få se hur det ser ut, vart vi bor/jobbar/mår/ hur många vi är i familjen etc...ja för nyfiken är & har jag alltid varit =)....

Vår vardag har kommit tillbaka dvs darling jobbar nu heltid igen & mina studier startar idag, eller rättare sagt i morgon eller på onsdag, man får välja mjukstart de gillar jag =)...
Från & med onsdag är vi officiellt matte & husse åt Lill-Pär också för då står försäkringen i mitt namn =), han har blivit mer kelig för varje dag & älskar att ligga på rygg & snarka bredvid oss i soffan på kvällarna =)....

Hoppas på att det ska komma ut en ordentligt schema för den delkurs vi ska börja läsa så man vet vad man ska göra & när, vill sätta igång =).....

1 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med pluggandet nu när du har lite omkring dig där hemma men jag vet att du är envis!!
Kram Svärmor