19 augusti 2010

Hemma igen =)

I lördags for jag & barnen med tåg till Sthlm & hälsade på Lollo & William =) vi skulle ha åkt hem i tisdags men missade bussen som skulle ta oss till pendeln & vidare till T-centralen....så vi kom hem igår ist...Vi har haft fullspäckade dagar & det var riktigt svårt att hålla ögonen öppna då klockan passerade 22 på kvällarna, speciellt när Vilgot inte alls sov bra på flera nätter....vi tillbringade en em på skansen det var roligt som alltid =) roligast var björnarna tyckte Vilgot =)....Lollo fixade nya överdrag till vår Vibe-vagn så den blev som ny =) Tusen Tack igen för hjälpen!!

Nu har jag nyss kikat lite i kursrummet inför kursstart den 30/8, tycker det är så spännande =)...Hoppas på att Vilgot låter mig sitta i mina seminarier sedan....plugga får jag som alltid göra på kvällar & helger....

snart jag har lagt över mina bilder i datorn kommer det komma upp ett gäng här i bloggen.....

Hej på ett tag igen....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ser fram emot lite bilder igen det ska bli roligt. Kramis

Malin sa...

hej

hur gör du när du pluggar och har vilgot hemma samtidigt, tar du csn lån och sparar föräldradagarna eller hur funkar de?

Du har fina barn och en bra blogg :D

Kram

MammaSusan sa...

Malin: Tack kul att du gillar min blogg =)...jag tar studielån & spar dagar ist...Kram