29 augusti 2010

Insjödagen =)

Var det igår & jag + syrran for dit & mötte upp vår bror + sambo....tur var väl det för annars hade vi dels missat att det var Insjödagen (redan!?!)....& vi hade missat Kevin Borg´s spelning ....han var minst lika duktig som då han var med i Idol =)! Han tog sig tid med sin publik & gjorde till med en videologgshälsning till svärmor som skulle fylla 50, så vi i publiken fick gratta henne ;-).... min syster sedan ville ha en autograf då vi ändå var där, trots att hon inte visste vem han var från början (hon kikar inte på idol...) så var inte jag sen med att stå i kön bland alla barn & föräldrar haha....blev en autograf till fröken bus & såklart en till mig själv =)....
Kom hem med en uppsättning på 10st "Höganäs" skålar också =) så nu kan vi byta ut våra gamla tråkiga frukostskålar....
Avslutade kvällen med att bjuda brorsan + sambo på thaimat & sedan hade vi filmkväll efter att min darling kommit hem från sin fisketur (utan ett endaste napp)....min syster + sambo for hem ganska direkt då vi kom tillbaka från Insjön =(....

Idag har vi varit hos svärfar & travat en massa ved...vår ved vi har 35kubik att trava....vi (läs min man) hoppar över att klyva veden iår & betalar för det ist snabbt, smidigt & roligare saker kan vi göra ist =)....

Ikväll ska vi spela bingolotto =) det var minst 2 år sedan sist så det ska bli spännande & se vad som har förändrats =) såg att lotterna är förseglade, vilket dem ej var då vi spelade sist....

I morgon
är det då kursstart =)...får se om jag är lika entusiastisk om ett par veckor...förutom kursstart är det en speciell dag också & det får ni veta i morgon =)....

0 kommentarer: