27 augusti 2010

Trä....

Vi firar "Trä" idag dvs 5-årig Bröllopsdag =)!! Ojojoj så nervösa vi var idag & vilken vacker dag det blev med nära & kära =)!! Det finns en sak jag hade gjort om & det hade varit att välja en annan vigselring för jag har inte varit riktigt nöjd med mitt val även om den är vacker....kanske jag kan få göra en ny av den jag har då vi firar 10år eller nått.....
Gör ett nytt inlägg med bilder sedan från vårt bröllop, måste få hjälp att få dem från darlings dator till min bara....

"Vad än sker, jag dig älskar
tills jag ej andas mer"

(ur filmen "Moulin Rouge")

Fick ett finfint Rosa =) fiskespö i bröllopspresent =), maken fick också ett nytt dock inte rosa ;-)...vi provfiskade dem igår & jag var lite ringrostig (har inte blivit så mycket fiskande på ett bra tag av gemytliga (heter det så?) skäl)....hur som helst så lyckades jag såklart få trassel på linan...så det blev inte så många kasst för min del innan min darling fick fixa linan hemma....jag som fick spunnen lina till & med, det ska visst vara mycket bättre än en nylonlina då den inte är elastisk....

Idag får vi besök av min syster & hennes sambo de kommer att fara hem imorgon igen....
Annars är det ju också fredag =) så fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyssss måste det ju bli såklart =)

Bilderna får ej kopieras!

Fick en rosa förvaringspåse till & med...



Mitt finfina spö =)



Min darling med sitt nya spö =)



Fröken nöjde sig med att fiska med
en pinne denna gång...



Fina fröken bus =)



Fattas bara vinterstövlar...



Gosigt =)



3 kommentarer:

Anonym sa...

Oooo att ni vågar ha henne utan flytväst oavsätt vattendjup och koll. Men fina fiskespön önskar er lika godfiskelycka som kärlekslycka!!!

MammaSusan sa...

Klart vi vågar dels kan hon simma & sedan är det inte djupt, vi är bredvid, hon sitter stilla etc etc....Tack så mycket =)

Greengal sa...

vi hade sången come what may på vårt bröllop från Moulin Rouge!