15 november 2010

Väntar

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge....heter det ju...& idag kunde jag äntligen uppdatera min X10 (mobil) till android 2.1! Åh jag är så nöjd, jag fick en helt ny mobil till det bättre =)....om man skippar det stora negativa att mer än halva min telefonbok bara försvann =( trots backup...hoppas på att det ska gå att få tillbaka alla kontakter på något vis....

Det har snöat hela dagen hos oss, men det är även plusgrader ute så det är snöslask....
Ska sätta mig & plugga det sista inför morgondagens två seminarier, kommer dock missa ett, kanske bägge då vi ska till "farbror" doktorn imorgon, hoppas på att det ska gå snabbt.....

I fredags köpte vi (darling) en ny spis =) så jag har bakat & donat så mycket jag har orkat & hunnit sedan dess....

Det var allt för nu Ha de gott!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni är nöjda med er nya spis du har väl redan hunnit provbakat något kan jag tro eller hur?
Kram på er