03 november 2010

Glad =)

roligt att jag har fått några frågor av er läsare, hoppas ni ser att jag har svarat också =). Ni får gärna ställa fler frågor om ni undrar något om vad som helst....

Idag fick jag tillbaka kommentarer på min inlämning av "Diary 1" & det var bara bra kritik =) & full pott =) så jag är helnöjd med det....oftast är det alltid något som ska förklaras mer eller ändras men inte denna gång, skönt!

Darling är fortfarande förkyld & jag har väl samma virus i kroppen men som inte vill bryta ut ordentligt.....dock ska han jobba i morgon igen då han varit hemma 1v nu redan.........

Jag väntar på remiss från en gynläkare som har beställt att jag ska ta en massa olika blodprover som det inte togs -08 då vi gjorde den sk. mf-utredningen.....sedan skulle det ta omkring 14dgr att få provsvaren & han skulle då ringa mig för att diskutera hur han skulle gå vidare....spännande hoppas på att detta ska ge resultat.....Läkaren sa självklart ska vi hjälpa er!! Han tog sig tid & verkligen lyssnade på vad jag hade att säga, det kändes mycket bra!

Visning har vi varit på idag också av ett Funkishus, mycket vackert, bra läge m.m.......men nu kan vi dock inte riktigt bestämma oss.....så vi funderar liiiite till....

0 kommentarer: