19 november 2010

Fredag Igen =)

Jaha så var det redan fredag igen då...den här veckan har gått rekord snabbt tror jag...& allt hann jag med i skolan denna vecka också =)....ska köra igång med det som skall göras till nästa vecka när knorris sover....

3 rör blod fattigare blev jag för det där blodprovet som jag fick ta om i tisdags....ont gjorde det också & två stick blev det då det inte kom något blod på första försöket....ändå blev det inget blåmärke....fröken blev stucken 2ggr hon med & det gjorde riktigt ont i mamma- för det gjorde ordentligt ont på fröken omgång två då hon fick en spruta...sedan fick hon välja en present ur en rosa liten väska & hon valde ett spel bland alla my little ponnys, dockor etc =).....

Igår fick vi brev om att vi har fått vårdnadsbidraget på knorris beviljat =) alltid trevligt med lite extra pengar =).....

Idag (kväll) blir det såklart fredagsmyyyyysss till Idol =) sedan blir det till att plugga som vanligt i helgen...en paus på söndag för en tur på kupolen med svärmor ska det också bli, tänkte handla mig en klänning till jul/nyår som jag har hittat....hoppas det finns i min stl & att den säljs i butiken & inte bara på nätbutiken...kanske det blir någon husvisning också, vi får se.....

1 vecka kvar sedan kan jag pynta med gott samvete =)....har faktiskt inte tjuvstartat ännu =)....men kanske snart så....får se.....

Trevlig Helg på er!!

0 kommentarer: