02 juli 2011

Oj redan Juli???

Vart tog juni vägen??? Tiden bara rusar fram som ett X2000-tåg tror jag =(.....snart har iof min darling semester, vill bara inte att det ska vara måndag & fredag hela tiden....

Vi har P & L festival i stan sista dagen idag, redan!! Igår var jag & barnen på barnens P & L =) vi såg Supersnällasilversara & Stålhenrik det var riktigt bra....lite svårt att se & höra allt bara för knorris var överallt & ingen stans samtidigt som han brukar =)....vi tillbringade även några timmar i den stora fina lekparken innan vi stannande omkring 1h hos farmor & Leffe innan vi begav oss hemåt......Jag hade världens huvudvärk på eftermiddagen trodde det skulle bli ett rejält oväder, men det kom inget & huvudvärken håller sig än så länge borta =)......

I veckan har jag & C tillbringat både tis & tors på biblioteket skrivandes på examensarbetet, våra små ♥♥ var hos Leffe undertiden ute i det (för) varma & soliga vädret! Vi har kommit en bra bit till på väg & ska fortsätta till veckan, fast då har jag ingen barnvakt så vi ska sitta här hemma & försöka skriva lite... 

Avslutar med ett gäng bilder...



Pappa hjälp mig gunga!! Pappa hjälp mig, hjälp mig gunga ♥ ♥ 
Tror ni han vill gunga ;-) ?





0 kommentarer: