31 juli 2011

Bilder

Tillbringade sön-fre uppe i Piteå =) det var så roligt att ses igen!!
Vädret var sisådär, tror vi tog med oss regnet upp...det var då med oss hela vägen upp....Vi for till Luleå & tillbringade ena dagen på Leos Lekland =), kul även för vuxna...dock var vägen dit inte lika rolig då jag såklart körde på en stor j*kla kantsten som inte syntes där de låg på vägen, vilket resulterade i en punktering & två nya framdäck (vilket iof var behövligt till nästa säsong..)....vi var på äventyrsbadet i Pite havsbad & 2 dgr for vi ut med familjens H´s finfina båt, Mysigt!!
Jag passade på att färga & klippa mig också, det var mer än behövligt då det var evigheter sedan sist...Jag blev nöjd över resultatet =)!

Väl hemma igen har värmen hållit i sig peppar, peppar & det sägs att det ska vara ett tag till, hoppas! 2 veckor kvar tills darling börjar jobba & 3v kvar innan fröken bus ska börja skolan...., vi har inget speciellt planerat & hoppas på att få liiiite mer sol bara =)....

Trött fröken bus & Pär
påväg till Piteå =)


Leos Lekland...


Här hade Vilgot varit nöjd om han hade kunnat 
stanna hela dagen lång =)
 Tripp, Trapp & Trull ♥♥♥




Utslagen prins
 

Pussgurkor =)!
 

Det nappade direkt & slutade med totalt 8st
abborrar om jag inte missminner mig, för
storfiskarna Astrid & Jakob =)


 

 

Mina prinsar


Min nya frisyr =)!




4 kommentarer:

gummit sa...

Vilken mysig semester ni fick med era vänner uppe i norr. Farmor och Leif

Ingrid sa...

Åh vilken häftig frisyr!!! det blev ju jättebra, du passade kanon i den.. jag förstod direkt när jag läste att du klippt dig att håret åkt av igen =) fniss..
JÄTTEFINA bilder från en jättekul resa!

MammaSusan sa...

Hahaha jasså gjorde du vännen kul =, läste precis din blogg & lämnade ett spår =)! Kram

linluggen sa...

Du blev så fin i nya frisyren! :-)