08 maj 2011

Underbart varmt

Solen & värmen har hittat tillbaka igen =)
Igår besökte vi då vårmarknaden i Rättvik, kan säga att jag var lagom mör efter en nästan 3h vandring med knorris i bärstol på ryggen, behöver jag säga att vi skulle ha tagit vagnen ist?....Känner mig inte mindre mörbultad idag.....
Igår testade fröken nya cykeln hon tycker den var jättebra & mycket roligare att cykla på då denna visst gick mkt snabbare ;-)....vi har fullt sjå att hinna springa med, så vi hoppas hon hittar balansen snabbt ;-) å andra sidan ger det väldigt bra motion!

Det verkar gå något skumt förkylningsvirus, i torsdags hade knorris feber & på fredagen hade fröken feber....idag har knorris feber igen...fröken har klagat på halsont & knorris har varit allmänt gnällig, inte så konstigt med feber, tror att även han har känt av halsen...även jag har kännt mig småsnuvig & lite halsont igår/idag....får se hur morgondagen ser ut....

 Avslutar med några bilder:

På vår gata utanför vårt köksfönster....




Härligt grönt ute på baksidan =)


Pär vill mer än gärna sova på mattes kudde =)

2dgr i rad har barnen kunnat hoppa i hopptornet nu =)



2 kommentarer:

Ingrid sa...

Roligt med hopptorn!!
Du ska se att balansen kommer snabbt när det börjar!
Glömmer aldrig när Elin helt plötsligt bara cyklade på en av de cyklar som INTE hade stödhjul förra våren ;-)
Kramar i solen till er!
/Ingrid

gummit sa...

Hon cyklsr snsrt när hon tycker det är så kul.