17 maj 2010

Dag 233: Definitivt

17/5-10

Kl:14:11

Vi följer utvecklingen av strejken & askmolnen på www.ba.com & vi har varit i kontakt med vårt resebolag & skulle vi nu ha papperet & passet denna vecka så kan vi iaf definitivt inte fara hem på fredag för det är dels fullbokat & sedan är Londons flygplats stängd nu pga askmoln....Suck....med vår tur lär vi ju bli kvar en månad till pga askan eller nått.....

"Bara" att vänta & se då när vi sedan får vårt papper & vad som händer med askmolnet & strejken....det var svårt ändå att få tag biljetter nu pga strejken ....
Under tiden måste jag iaf sysselsätta mig med studierna, vilket inte är det lättaste att lägga tankarna på....en hemtenta ska skrivas klart & lämnas in senast fredag, opponering på fältstudierapport ska vi också ha nu i veckan osv.....Snart är iaf denna kurs slut & jag kan få vara "lite" ledig inte mindre än 12v =) hemma i Sverige utan att behöva tänka på så mkt studier, eller iof jag har ju en mattetenta som ska göras om när jag får tid & lust......måste ha fixat den innan det är dags för "ped3" annars kommer jag ej in på den kursen...men i höst ska jag iaf läsa engelska 1 är det tänkt =)....

Vi återkommer när vi har något nytt/mer att berätta =)......Hej så länge!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det känns tungt att ni inte kommer till helgen det hade vi sett fram emot!! Ska ringa till Leif och berätta det nu han är i stugan. Sommarvärme idag.
Farmor