08 maj 2010

Dag 224: Några rader

8/5-10

Kl:22:32

Tar en paus från rapportskrivandet & skriver ist några rader här för att ge ett litet livstecken.
Vi har haft underbart varmt & soligt i några dagar nu & jag försöker sitta med mina studier så mycket jag orkar men dåligt med sömn sätter sina spår & motivationen tryter även den just nu, troligtvis pga rapporten jag håller på med för det är verkligen det tråkigaste jag vet att hålla på med.....läsningen har jag inte orkat ta tag i & seminariet är på måndag & onsdag så jag måste verkligen lägga på ett kol om jag ska hinna....
Tankarna vandrar lätt iväg på kommande hemresa...när den nu kan bli av.....det kan bli om tidigast 13dgr & kanske som längst om 27dgr, beroende på när vi kommer att få ut papperet för att kunna söka pass....de allra flesta har kunnat fara hem veckan efter att domen har lästs upp vilket för oss isf borde vara om 13dgr, men några enstaka har fått vänta 1-2v på att få ut papperet...

Lite Bilder:



Hmm så här kan visst också sova middag
mellan väggen & madrassen....


Konstigt nog ser det skönt ut....



Här är knorris & frökens favorit juice....


1 kommentarer:

Ingrid sa...

Men Guu så sött kort på Astrid sovandes på tvären... =)Hoppas på 13 dagar... tänk,, det är ju ingenting av den tid som varit...
ohj, svårt att ta in..
kram kram