08 december 2011

Lite snö & kallt

Nu är det vinter ute =) gräsmattorna är täckta med snö och det utlovas mer snö ikväll/natt =)...termometern visar -6.1 så lite kyligt är det med...eller mycket ska jag säga som håller på att frysa ihjäl inomhus pga den jäkla förkylningen  som inte ger med sig *surar*...är genomförkyld & känner mig febrig......spelar ju förstås ingen roll hur mycket jag klär mig fryser ju ändå fast det inte är kallt.....
Utsikt från vår balkong, mysigt =)


Darling är på väg hem med bl.a. en ny julgran =)...den gamla är inte så fin längre...får se om den blir förpassad utomhus kanske......tror faktiskt jag ska dekorera den redan ikväll den nya granen alltså, det är ju så mysigt....hur den ser ut får ni se då den är klar, när det nu blir....

Bara darling kommer hem ska jag nog krypa ned i ett ordenligt varmt ångbad & hoppas skrämma bort bacillerna.....

Hej på ett tag ........

1 kommentarer:

Gummit sa...

Vilken fin vinterbild. Krya på dig!!