30 december 2011

Kikar lite....

Har börjat kika & fundera på tapeter just nu är vardagsrummet i mina tankar....eller ja egentligen alla rummen men man måste ju få ordning på ett rum i taget både i tanke & handling.....att man sedan har en uppsjö möjligheter att välja på underlättar inte...Jag visste vad jag var ute efter men inte riktigt vart jag skulle hitta det, men nu så har jag troligtvis hittat rätt =)....
Måste bara höra mig för på priset också, antar att de kanske inte är alltför "billiga", brukar vara så då jag hittar något snyggt....

Dessa har jag hittat:

 
 Lika som ovan fast i beige...
Den vita är snyggare tycker jag, bara den syns...

 Älskar ränder! & Färg!






Bilderna är lånade från ---> LÄNK <--- & ---> LÄNK <---

Har lite andra idéer också på lut, vet bara inte om dem är genomförbara rent praktiskt, vi får klura lite till på dem....är ju ett litet tag kvar innan vi kan tapetsera iaf .....bra att vara ute i tid för det brukar vara beställningsvara på en del tapeter......

0 kommentarer: