31 december 2011

Gott Nytt År =)

Snart har ännu ett år gått förbi, detta året har varit ett mycket märkligt år utan lilla pappa....senaste veckan har jag kommit på mig flera gånger då jag tänkt att jag måste ringa pappa....Pappa är med mig (oss) i tanken varje dag, vissa dagar/stunder mer än andra....

I skrivande stund befinner sig darling på bottenplan....våra två äter kvällsmat & på tåget från Shlm till Borlänge sitter Lollo =)....det var inte igår vi sågs eller för den delen firade nyår tillsammans heller =), synd nog far hon hem imorgon igen då hon jobbar på måndag....Tur att jag köpte extra kött idag till planksteken jag ska göra lite senare =)....


I morse kom barnens farfar hit för att hjälpa oss nere på bottenplan....

Såhär ser det ut nu =)
Lekrummet...& det börjar eka nere nu =)





Önskar alla läsare ett Gott Nytt År!!

0 kommentarer: