16 december 2011

Vad är oddsen?



Har tagit en tur på kupolen idag med mina kiddisar & farmor i sällskap.....är dock inte klar med alla klappar ännu, men snart så =).....
Fick en hushållsassistent av farmor (svärmor)som en liten före julen present =)
i lagom storlek =)..... & då jag kom hem & darling fick hjälpa till att bära hann jag knappt innanför dörren förrän han sa att jag fick öppna min julklapp.....ett paket som räckte mig ovanför knäna plockade han fram....i paketet var en stor hushållsassistent....=).....Vad är dom oddsen? Att både mor & son köper sonhustrun/makan lika sorts pryl?.....


Maskinen kan bokstavligen Allt man kan tänka sig =)
hacka is, göra strips, hacka, skiva, riva, vispa etc etc....
några sekunder =) tror till & med att darling kommer vara med ännu
mer i köket förutsatt att han får sköta maskinen då ;-)

Snygg var den dessutom & kommer få stå framme =)
på bilden har darling satt i juiceslungan i den till höger....


Bara våra två ♥♥ har somnat ska jag gå ned till bottenplan & fixa lite tillsammans med darling...

Trevlig Helg på er!

0 kommentarer: