11 oktober 2011

Nattspring & räkning

Medan jag satt på föreläsning tyckte jag att det blev ovanligt tyst efter en stund.....jajjemensan knorris hade gömt sig under täcket i frökens säng med hennes dator & somnat....mammas sötnöt som har hållit mig vaken mestadels av natten....han har sprungit fram & tillbaka mellan vår säng & sin säng hela natten...då klockan ringde sedan strax efter 6 var jag så trött att jag inte visste vart jag var hahaha...då är man skapligt trött...jag trodde att hela min resårmadrass hade flyttat sig så det var ett stort mellanrum fram till sängaveln.....innan ögonen vaknade såpass att jag hittade på mobilen & satte klockan på snooze....
Han vaknade för en liten stund sedan & konstaterade att det finns ett äpple kvar i fruktskålen & fem apelsiner =).....knorris räknar upp till 22 själv sedan hoppar han med olika siffror här & var =)



0 kommentarer: