17 oktober 2011

Dagarna rullar på

Vi har varit lite dagvilda här hemma då både darling & fröken bus blev hemma från jobb & skola torsdag + fredagen förra veckan pga förkylning....på lördagen var det min tur, jag vaknade med halsont....peppar peppar är jag inte så tät men rösten ger vika då jag pratar en liten stund & jag känner mig allmänt sisådär.....

Både darling & fröken bus är åter på jobb & skola nu iaf  & inom 1h ska fröken hämtas.....Jag sitter & försöker lösa problemlösningsuppgifter i matten...går väl sisådär....

Hoppas på att jag ska få post från min seminarieledare i specialped-kursen jag läser...vill få kommentarer & betyg på examinationsuppgiften + betyg för den delkursen....., spännande.....det är iaf som minst godkänt....

Vi inväntar fortfarande offerter.....sedan hoppas vi att det går lagom snabbt eller rättare sagt hoppas vi att någon viftar med ett trollspö & vips är allt klart & vi kan använda även bottenplan....nåja drömma kan man ju iaf =)....längtar tills vi kan ha barnens leksaker på bottenplan i lekrummet ist som nu på deras rum (läs hela övervåningen var dag innan det plockas ihop för kvällen igen)....


Vi har inhandlat lite tapeter igen också....
7 rullar av denna från Rusta:
(Hoppas bara på att det ska räcka sen, 
annars blir det en tur till framöver....)

 
Vart dom ska sitta & resultat kommer så småningom.....

0 kommentarer: