01 april 2011

Tycker lite synd om mig själv

Inleder helgen med att bli sjuk, sitter här med huvudvärk, ont i ryggen, förkyld, halsont och känner mig febrig, men än så länge utan feber....roligare fredag kan man ju ha.....jag har i iaf  lämnat in min slutuppgift i tid, det visade sig att vi hade tid till kl.18 ikväll till & med...så jag hinner revidera den om jag skulle vilja....men jag tror jag låter det vara som det är...
Imorgon ska vi på kalas, barnens ena "kusin" fyller 11 år på måndag...hoppas på att jag känner mig bättre imorgon, eller åtminstone inte sämre.....
Hade tänkt att vi skulle tapetsera klart i vardagsrum/matrum samt börja med sovrummet...får se hur det blir....

2 kommentarer:

Familjen Junge sa...

Krya på dig!!!

Hur kändes besöket i F-klass??
KRAM Anna

MammaSusan sa...

Tack =)
F-klass kommer nog bli jättebra, verkar vara mkt bra pedagoger som ser varje enskilt barn trots stor grupp, iaf fick jag det intrycket =. Nästa besök är på onsdag.
Kram