04 april 2011

Helgen & idag...

Börjar må liiite bättre idag...dvs huvudet sitter iaf fast, dock tror jag hela huvudet är fullt i s...om jag ska gå efter känslan....har helt seriöst trott att huvudet ska fara av under lördagen & söndagen fast jag var helt stilla...det har värkt bakom öronen & ned i nacken av förkylningen...Fröken bus är ungefär lika förkyld som jag =(...knorris är också förkyld men som tur är bara lite ännu & darling har klarat sig fortfarande, peppar peppar....

lördagskvällen fick min darling för sig att han skulle tapetsera färdigt i vardagsrum/matrum.....så det såg ut så här....

Jag låg i tv-soffan dunderförkyld med hög feber & kikade på, 
medan darling tapetserade....




Igår kväll kom lillasysteryster med sambo förbi oss då det var på väg hem från en innebandyturnering uppe i Bollnäs som de tog Guld i =) Grattis igen! De stannade bara 1,5-2h eftersom de var på väg hem & for hemåt runt 22:30-tiden....

Jag har "fönstershoppat" lite på nätet idag & rackarns vilken snygg kamin jag har hittat...vi ska ut med den gamla & in med två nya i framtiden en uppe & en nere, som tanken är iaf....har pratat med eldabutiken idag & det var inte alls dyrt att få gamla plåtkaminen borttagen =)....

Bilderna lånade jag från
eldabutiken.se
Denna snygga kamin vill jag ha på övervåningen...
det finns mycket fint att välja på...


3 kommentarer:

gummit sa...

Va är det för slags kamin är det någon effekt på den? Täljsten eller? Den var liten och smidig snygg. Farmor

MammaSusan sa...

Man kan välja på 4 olika utföranden av kaminen, den har nästan samma effekt som vår stora gamla =)!!

gummit sa...

Jättebra den tar ju inte så stor plats riktigt fin.