29 april 2011

Gammal?...

Ikväll har vi min bror med sambo här som barnvakt en stund medan jag & darling går på bio....Imorgon är det nämligen vår 11 års dag! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.....Jösses är jag gammal eller har jag bara varit "tidigt" ute....jag känner mig då iaf ungefär som för 11år sedan, lika kär också =), bara något tröttare nu för tiden ;-), men så har vi ju också två små juveler som förgyller vår vardag =) & två små fyrbenta som också håller oss sysselsatta =)......Jag skulle vilja få en liiiten glimt in i framtiden om en sisådär 5-10 år framåt för att se hur vår lilla familj ser ut då....jag hoppas vi har ytterligare 1-2 små juveler & det självklara förstås är att vi får vara friska.....


I em då darling kommit hem från jobbet ska jag fara till biblioteket inne i stan & möta upp min kursare, vi ska försöka komma någon vart med examensarbetet...sedan blir det hem för att natta våra två ♥♥
& sedan fara in till stan igen på bion vi bokade biljetter för Thor 3D igår =), ska bli kul att se en hel film i 3D...sedan bara måste vi gå & se vår favorit Pirates of the Carribean =) den har premiär den 18/5.....


Störst av allt är kärleken

0 kommentarer: