13 april 2011

Så Glad =)

I morse då jag kollade mailen hade jag fått ett från min seminarieledare i delkurs ett för denna termin där jag hade fått mitt slutbetyg för delkursen & jag blev jättenöjd över att få ett G på allt med tanke på hur allt har sett ut så nu kan jag till fullo koncentrera mig på examensarbetet =) =)...
Idag måste jag ta mig iväg till biblioteket, jag glömde helt av det igår fast jag befann mig alldeles i närheten på em....

Igår kväll satt vi upp ett gäng tavlor & jag har gjort en mapp på datorn med bilder vi ska framkalla för ännu en fotovägg, så roligt att ha utrymmen att hänga upp tavlor på =)....

Imorgon är det dags för F-klass igen för fröken bus, men först på morgonen kommer vår mäklare hit en sväng för att göra en ny värdering av vårt hus efter allt fix vi hunnit med....

Min förkylning har tagit om de senaste dagarna har jag varit totalt täppt på morgon/kväll, i morse var det värre ändå, som tur är är det "bara" täppt i näsan som jag är...jag vet med säkerhet att det inte är någon allergi då alla tester jag gjorde i dec eller om det var jan inte påvisade något alls =)....

Våra älskade busfrön ♥ ♥

1 kommentarer:

Elena sa...

Så underbart! ♥