11 april 2011

Middgaslur kanske

Knorris sover middag & fröken bus har läst två långa sidor för mig så jag blev alldeles trötter, kanske skulle ta en middagslur jag med, gäsp...jag har sovit endast 1h per natt två nätter på rad nu & det känns kan jag lova, inatt kunde jag inte somna för jag saknade pappa & när jag väl skulle somna så fick jag springa till knorris i omgångar som hade tappat nappen...natten innan målade vi till sent på natten & sedan gick det såklart en bra rysare på tv.n som vi bara var tvungna att se innan vi skulle sova...när jag sedan väl skulle somna gick det inte, sedan vaknade knorris även den natten några gånger av att han tappat nappen som de flesta andra nätter.
När knorris har vaknat ska vi bege oss ut & pyssla lite i trädgården, det behövs krattas & donas efter vintern.....
"Tomtarna kokar knäck" fick jag lyssna på idag =)


1 kommentarer:

gummit sa...

Vilken tjej!! Det är bara och låta henne läsa för er så länge hon tycker det är roligt det är bra träning!! Farmor