18 september 2010

Vimsigt värre

Det vore inte konstigt om jag inte kom på mitt namn kan jag säga ;-)....tror jag har glömt alla viktiga saker den här veckan...ska försöka börja från början...i tisdags hade Vilgot en tid hos sköterska för att de ska kolla upp om han verkligen har fått ett vaccin då han var liten vilket jag helt glömde bort...fick ringa & be om en ny tid....på onsdagen hade vi sotning på morgonen vem glömde inte av de & fick öppna dörren nyvaken i pyjamas ;-) jo jag.....har för mig att det var något annat också men de har jag förstås glömt nu...jösses vart ska detta sluta egentligen...löser sig nog lite om jag bara kunde sova om nätterna, Vilgot är oftast mkt duktig på att sova nattetid, så jag kan inte skylla på honom heller...

Min andra delkurs i engelska startar på måndag också, så jag har två seminarier /dag 2 dgr i veckan ett par veckor innan det blir fler....
Ska försöka göra några fler sidor i mitt grammatik kompendie nu innan jag tar kvällen =)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du har väl en kalender du skriver upp allt som sitter i köket? det är bästa stället för där är man ju flera ggr/dag. Farmor