09 september 2010

Goda nyheter =)

Det visar sig att jag inte måste läsa upp mattetentan för att få börja nästa termin + att jag borde ha godkänt på iaf halva mattekursen eftersom det "bara" var ett prov jag fick IG på, har mailat kursansvarig om det & hoppas få svar snart.....
Det betyder alltså att jag "bara" behöver klara denna termin nu så är jag godkänd att få gå ped3 dvs min sista termin...jobbigt att ha läst 5 terminer & ha fixat allt utom en endaste liten tenta som kunde ha ställt till saker & ting......

Den där mattetentan har verkligen gnagt, nu slipper jag ju de =), jag har iaf inte tänkt läsa vidare inom ämnet...även om den här Engelskan som jag läser nu verkligen inte är det lättaste, men det ska nog lösa sig bara jag kan få lite lugn & ro så jag kan tänka något sånär =)......Från ingenstans fick jag extra energi att lägga på morgondagens seminarie som jag egentligen skulle ha haft idag....japp jag tog fel på tiden...inte så lite heller...det var i fm jag skulle haft dagens seminarie inte kl.13.....

0 kommentarer: