05 september 2010

Träningsvärk...

I fredags firade vi kära Heléne på jobbet som fyllt 50 år alla gamla Karusellen personal var med så roligt att träffa Alla =)!!
Jag, Heléne & Lotta var kvar till sist...bokstavligen....de började tända upp inne på S1 för att städa.....då vi kom ut i bilen var klockan redan 01.25!! Jag var hemma strax efter 02....Jag var lagomt mör igår....

Igår tillbringades hela dagen med att trava vår ved....& vi blev färdiga *glad*!! Idag har jag världens träningsvärk, så himla ont i ryggen....

Bilder....





Den tjusiga tröjan har jag
fått av syster =)





2 kommentarer:

Ingrid sa...

Åh, men det där blev väl jättebra.! ! JAg vet ju hur du är med din förkärlek till kort hår =)
SNYGGT! ! !

Anonym sa...

Tuff frisyr,jättesnyggt på en "tuffing" som Dej.Färgen va´oxså bra.Allt väl med Er? Här är de´prima.
Kram Inger