02 september 2010

Tur

Ska ta en tur till stan runt 16-tiden & möta upp darling för att byta bil så han & barnen kan fara hem medan jag ska klippa mig & sedan gå till svärmor för att få håret färgat & ev slingat (beror på vilken färg jag tar).....Som alltid då jag ska klippa mig vet jag inte vilken frisyr jag egentligen vill ha, men blir oftast iaf alltid nöjd efteråt....nu har jag lyckats spara ut & haft långt hår ett ganska bra tag för att vara mig...är sugen på kort hår (som alltid) samtidigt som jag nog kanske vill ha lite längd....eventuellt får det bli kort upptill & lite längd kvar under eller "bara" kort....för nu när jag har långt hår har jag det iaf bara nedsläppt ett tag innan jag sätter upp det för att det inte ska vara i vägen....

Oavsett hur det blir så kommer det foton sedan då jag får tid =) om jag blir nöjd ;-).....

Såg i vårt lilla blad att barngymnastiken börjar nästa vecka...funderar på att anmäla fröken bus på den....hon verkar just nu iaf vilja gå på den...en gång kan man ju testa först & tycker hon om det får hon gå =).....

2 kommentarer:

Milla sa...

Kul och uppiggande med en ny frill! :)

Anonym sa...

Hejsan! Jag kan intyga att hon blev snygg i håret!! Svärmor