26 april 2010

Dag 212 inlägg 2: Inte som planerat

26/4-10

Kl:21:49

För er som känner mig så vet ni att jag tycker om att bl a baka & att jag högst sällan (i princip) aldrig misslyckas....men så ska ju någon gång vara den första....& såklart blev det idag några timmar innan det lilla kalaset skulle börja & rejält (som synes på bilden nedan) brände till & med chokladen i micron då jag skulle göra en ny omgång....nöden har ingen lag blev att köpa en tårta för första gången då.....

Vi har varit en sväng till Junction idag & handlade ett gäng böcker åt oss själva, mycket vackra bilder tat kika på & intressanta texter =)....Knorris fick sig en liten bok & en helikopter också.....

Som synes av bilderna är knorris fortfarande på samma galna humör =).........

Jag låter dagens bilder tala för sig själva, slänger med gårdagens klädinköp också....

Börjar med det värsta så kan det bara bli bättre =)
Smaken var det iof inget fel på....










Detta blev vår favorit direkt =)
Vilgot är super fin i orange!













Inte som mina men den var god =)











Det kom en mycket oväntad liten gäst på kalaset =)
som tur va stannade han/hon i köket...



Undrar hur denna smakar....





Prinsessan Bus =)



Prinsen Knorris =)




5 kommentarer:

Mr and Mrs Lorentzon sa...

Happy Birthday Vilgot!

Så söt o busig han är idag!

Anonym sa...

Vilket litet bustroll! Vad drar han för storlek nu på kläder? Hälsa så gott till fröken bus oxå syns att hon vuxit rejält där nere. Zoya har varit jättesur på mig idag som haft henne ute hela dagen...men hon har legat på mattan i solen och sovit som en stock så tror inte det gick någon nöd på henne =)

Anonym sa...

Gratis Grattis får jag säga te Mosters stora kille :) Gud så kul att få se lite kort på dom igen :)
Å riktigt glad blev jag när jag fick dit sms för några dagar sedan :) Massa kramar från Moster

Anonym sa...

Här kommer Idas mormor och vill gratulera 1 åringen. Samt gratta Er till att ni snart är på väg hem. Det är så roligt att gå in och läsa och titta på bilder i bloggen./ Gerd

Anonym sa...

Vilka sköna blider på en tårtätande Knorris. Va stor Astrid blivit. Kram från Mormor och Ulf