11 april 2010

Dag 197: Pluggar & värme

11/4-10

Kl:22:09

Jag har pluggat mestadels utav dagen/kvällen & ser en föreläsning nu i skrivande stund, ja jag fuskar lite emellanåt men bara då jag har koll på läget & ist får en liten repetition =).....
Som vanligt när jag sitter inomhus nästan en hel dag är det underbart soligt & varmt ute som idag då det har varit som mest 27g varmt, vi har fortfarande varmt ute 2og!!

Experimenterade lite i köket igen & det blev en korvgratäng med pasta, mycket gott men liiite i starkaste laget, inte vant mig ännu med att kryddor/dressingar etc är några strån vassare än hemma.....

I morgon klockan 12 ska vi till läkaren & se vad han säger & vill göra med min darling...sedan om det blir någon tid över så kanske det blir en promenad med fru H för att ta ett besök hos frissan, vilket vore mer än välbehövligt för min del.....I vanlig ordning vet jag inte hur jag vill ha håret, får se om jag ger frisören fria händer eller om det blir nått annat isf.....

Avslutar med några bilder:




Knorris har blivit riktigt duktig på att stoppa i
klossarna i hålen, här med vägledning av storasyster





4 kommentarer:

Maria sa...

Tycker du ska behålla det långa håret du fått! Du passar i det!

Ingrid sa...

Jag kan bara hålla med föregående talare.. jag tycker det är helt fantastiskt att ditt hår vuxit sååå långt,, men sedan när jag börjar tänka efter har ni ju faktiskt varit borta såååå länge också!!! =)
Du passar i det , iallafall, det var det jag ville få fram.. men anar att jag är ute i alldeles för sen tid.. om jag känner dig rätt?!! ;-)
Kram på dig!

Familjen Junge sa...

Va stor Vilgot har blivit! Han måste ha vuxit massor sen ni fick honom. Va söta de är syskonen!!
KRAM

Linda sa...

Ville bara passa på att säga att det är så spännande att följa er blogg. Vi är trogna läsare men inte så bra på att kommentera. :) Hoppas verkligen att Peter blir bättre snart och att ni får lite svar från läkaren. Inte roligt att vara sjuk när man är så långt hemifrån. Vill att ni ska veta att vi tänker på er här hemma i Svedala. Snart är det vår tur att bo på distans :)
/Linda o Mathias