12 september 2010

Smaragder & pilot...

Varför ska det vara så svårt att välja....oavsett vad jag ska välja så finns det oftast för det mesta lite olika alternativ att välja på....jag brukar veta vad jag vill från början men sedan på vägen kommer det alltfler alternativ som gör det hela svårare, även om jag tillslut oftast väljer som jag hade tänkt från början...i detta fallet pratar jag om glasögonbågar....jag har lånat med mig 4st olika bågar som jag kallar för smaragder just för att dem har äkta smaragder i hela övre bågen tjusigt värre ;-), pilot -talar för sig själv, Böjbara- bågen är i princip oförstörbar & röd som jag vill ha =), & slutligen "rosakrusiduller" =)......
Såklart har jag dem dyraste som favorit & pilot + de böjbara på delad andra plats...minuset med dem böjbara är att dem är alldeles för lätta & jag tror att skalmen kan brytas/böjas så det blir fula veck väldigt lätt....så troligtvis får det bli mina favoriter....dem känns som jag helt enkelt =)....
Avslutar med lite bilder =)
Bilderna får ej kopieras!

1."Rosakrusiduller"
2. Smaragder
3. Pilot
4. Böjbara fast fel färg


I fredags fixade jag håret på knorris
han fick små twist´s & det blev bra =)







Prinsen knorris



Prinsessan fröken bus





1 kommentarer:

Anonym sa...

Kul kort du tagit!!