23 september 2010

Full rulle

morgonen har jag & fröken bus varit till tandläkaren för kontroll. Astrid var såklart jätteduktig, inga hål hade hon heller, men fortfarande lite underbett får se om det kanske rättar till sig sedan då de permanenta tänderna kommer.
Nu har jag strax seminarie 10:30-12 efter det ska vi äta lite lunch sedan bege oss in till stan & hämta mina nya glasögon =)...hem igen för att börja nästa seminarie 15:30-17....Så denna dag är med andra ord fullspäckad!

Imorgon ska jag iväg på en spännande "sak" på kvällen i sällskap av farmor, Leffe, Inger & Lennart mer om vad det är får ni veta i morgon =)....dagen ska jag & barnen tillbringa i stan med farmor & Leffe får se vad det blir för något =)......

Mina favorit pennor, kan inte klara mig
utan dem =). Dem är av märket PILOT &
man kan radera om man behöver både med
bläckpennorna & med överstrykningspennorna
hur mycket man vill. Superbra att ha då
det blir mycket anteckningar vid föreläsningar etc

0 kommentarer: