08 september 2010

Fullt upp

Konstigt det här...när jag "bara" har en delkurs att läsa känns det verkligen som om tiden inte alls räcker till men då det är 3-4st kurser samtidigt märks det ändå ingen skillnad på tiden....får nog kanske planera min tid liiite mer än vad den redan är....

Har iaf kunnat se strax över ½ föreläsning idag under tiden som Vilgot som sin fm-lur =), ska se klart resten då han ska sova sin em-lur, kanske jag hinner läsa lite då med, annars får jag ta det ikväll innan Idol förstås =)...Älskar Idol det är så roligt att titta på & jag blir oftast lika glad som de som går vidare =) kan fälla en tår emellanåt haha vadå sentimental =), den bjuder jag på!

Har något virus i kroppen som varken vill försvinna eller bryta ut...har snart frusit som en tok i 14dgr sitter med både 2 & 3 fleecefiltar i soffan om em/kvällar & fryser fast det har varit mellan 23-26g inne.....Våra busfrön är iaf helt friska & det är huvudsaken =)....

Nepp dags att göra något vettigare som att dammsuga kanske....
Höll på att glömma att Gratta bästaste vännen Lollo på födelsedagen också Grattis igen
gumman!!!

1 kommentarer:

Ingrid sa...

Hahaha,, ja men jag är likadan,,, gråter väldigt ofta under idol! Plus får rysningar om någon är riktigt duktig =)
Måste kolla upp när det börjar.. jag ska på föräldramöte ikväll,,, såklart....

Kram