17 april 2012

Sjuk

Har åkt på en ordentlig förkylning så jag är hemma från jobbet fram till torsdag så får vi se om jag kommer iväg på fredag eller ej....Försöka planera för knorris 3-års kalas måste jag också göra då han ju fyller den 26, kalaset får bli den 28 så långt vet vi =) & formen på tårtan är nog nästan bestämd...

Tänkte passa på att lägga upp lite fler bilder när jag ändå har tid...

Äntligen är lekrummet färdigtapetserat & listat...
nu fattas bara nya innerdörrar också, men de får nog
bli lite längre fram....Måste köpa några fina/bra förvaringshyllor
också för just nu har vi bara (tråkiga) ikea "korgar" & det blir så tomt då...
Tror det får bli en rumsavdelare & nått förvaringssystem från ikea...
 



Så här såg det ut igår hos oss....


Och så här ser det ut idag...
& mer kommer det...



 Prins knorris bjuder på mat =)



Golvet i sista sovrummet lade vi in i måndags på 45 min =)
10kvm....
 

Har köpt ett gäng fröpåsar som jag ska sätta, känns inte så "lockande"
bara då det blivit vinter igen...men det måste göras om vi ska ha en chans att få nått...
var sugen på att testa sätta potatis...får se hur det blir...tkr potatis är nått vi alltid lyckas ha slut
på, vore finfint att kunna hämta hemma =)....
 

Tapeterna som väntar på att sättas upp i sista sovrummet...
De är ljus-lila med silvermedaljonger på...


Fröken bus tappade sin andra tand 6dgr efter den första så nu har hon 
en rejäl glugg =)


1 kommentarer:

Gummit sa...

Finfint blir det!! Nya tänderna kommer på en gång.Kramis Farmor