25 april 2012

shoppat lite =)

Nu så har jag varit på kupolen en sväng efter jobbet & uppdaterat knorris garderob inför bl.a. födelsedagen.....& jag blev så himla glad över att det numer finns så mkt rosa på "pojk"avdelningarna, det fanns ju förstås en massa mer i finfin rosa att välja på, men som sagt han fyller ju år också =)....Ska bli kul att se vad knorris säger sen =)


Har haft ett möte på jobbet på em med chefen också  & kom där ifrån flera cm längre även denna gång :-), verkar bli lite utbildningar framöver & högskolekurs i höst om jag är kvar...spännande! 
Nu har jag precis avslutat nästan en timmes "långt" samtal med söta svärmor där vi i vanlig ordning har pratat om allt & inget =) nu ska jag strax bädda ner mig i sängen med vetekudden på magen & hoppas att få må bättre imorgon....

NattiNatt
 

0 kommentarer: