08 april 2012

Bilder från onsdagen till nu....


Lilla sovrummet urplockat & redo för återuppbyggnad....


Finaste påskkärringen =)

 Fröken bus började påsklovet med att tappa sin första tand i skolan...det står
nog inte på förrän nr 2 lossnar alldeles bredvid heller....

 Passade på att baka lite kavring efter jobbet i torsdags så vi skulle ha gott bröd 
till fredags frukosten...Efter att ha hämtat upp farmor i stan tog jag & darling oss en tur till akuten i Falun vid 21-tiden då han i söndags körde fingret i skruvdragen & som nu hade blivit infekterat....
farmor var hemma med våra sovande skatter under tiden....blev en sen natt då med efter att ha skjutsat hem farmor igen var jag hemma strax efter 2 på natten....


Var trött i fredags somnade på soffan vid 18-19:30 & för att piggna på mig & hålla
mig vaken genom Lets dance iaf så blev det mousserande äppeldryck, jordgubbar & glass =)
Sedan blev det film & jag sov mig igenom mer än hälften...såg typ början & slutet....den var bra ändå =)


 Isolering & golvspån lägges i lilla sovrummet...


Efter påsklunch hos farmor & Leffe igår for vi hem till min bror
& Chayria....& lade golv tillsammans =)
Pär är som alltid med & kontrollerar ;-)
Eftersom det snart kommer en liten kusin & jag blir faster kunde vi inte låta bli
att hjälpa till så de kommer nånstans i röran....


På knorris födelsedag den 26/4 är lillkusinen beräknad...spännande =)


Nästan klara...sent blev det kom inte hem förrän vid 3 inatt...
knorris sov i sin vagn & fröken på soffan hos morbror medan vi lade golv...
Vi har varit skapligt möra idag då våra två ♥♥ gick upp 7 i morse,,,,


Blev nybakade frallor till frukost i morse


Golvspånet på plats i lilla sovrummet
"bara" golv & tapeter kvar så är även de rummet färdigt =)




1 kommentarer:

Gummit sa...

Vilket jobb!! Sen bara hem fortsätta med erat ni MÅSTE!! vila någon dag också!! <3 Fint gjort hjälpa Daniel & Charia.