29 augusti 2011

Ny vecka igen


Fröken är i skolan, idag skulle dem bl.a. ha något som kallades för språkstund....jag & knorris är hemma.....jag ska fortsätta med min läsning så jag hinner bli klar till imorgon då jag ska vara på högskolan hela dagen...Farfar blir barnvakt & darling tar lunchen hemma så han kan hämta fröken i skolan.....

Jag bakade mer matbröd igår, fick bli bara frallor, 60st hann jag med & om jag orkar + hinner ska jag fortsätta baka i em, jag har då massor med jäst kvar & annat så det är bara att baka....


Såhär såg det ut från balkongen i lördags em....vi hörde åskan på håll....
Kvavt som bara den & 23,5g ute, regnet kom på kvällen/natten.
Åskan slapp vi den gången iaf  =)

2 kommentarer:

gummit sa...

Du har då laddat upp med jäst ja se du och Inger ni och bakning!

Anonym sa...

Vilken cool bild på himlen!!