29 december 2010

Mera inköp då....

Jaha så då var tvättmaskinen trasig också...som väntat den har varit si sådär långt innan vi for till Kenya.....Så idag måste vi köpa oss en ny för tvätten verkar inte ta hand om sig själv......
Så vi avslutar året med att köpa en tvättmaskin, roligare kan man ju ha för dom pengarna, men men vi kan ju inte vara utan även om vi var det i Kenya i 8mån....Bortskämd som man är , brist på tid & så känns det ju mycket fräschare än att ha det handtvättat.....

Förkylningen håller i mig i ett järngrepp också är inne på dag 16 nu & jag blir bara värre....känner mig febrig igen utan feber & fryser...har som en stor sten i bröstet fast jag inte har hostat eller så men det är som en tyngd & det gör lite ont då jag andas som om jag skulle haft hosta....om det blir värre för jag väl ringa VC & gå dit på en koll antar jag.....

Imorgon kommer mormor, Ulf & moster hit för att fira Nyår med oss =)....hoppas på att jag ska piggna på mig eller i vart fall inte bli sämre....


Hej så länge....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken otur med tvättmaskinen! Det var då en onödig utgift nu eller hur? Men som sagt rena kläder måste man ha! Farmor

Anonym sa...

Var försiktigt så du inte får lunginflammation.
Det kan man få fast man inte hostar. Och lunginflammation är inte att leka med!
Tycker allt att du ska söka sjukvård så fort du får tillfälle!
Bättre kolla upp ju!

Gott slut och Gott Nytt År o krya på dig!

Önskar Annika (gillar läsa din blogg och har följt dig länge =)