04 december 2010

Lördag men

Som sagt det är lördag idag men det känns som söndag & jag har hur mycket som helst att göra inför nästa vecka....Jag har precis lämnat in två saker & har "bara" en dagbok att skriva, 2 prov, 2 uppsatser, en film att se & en novell att läsa kvar inför kommande vecka....uppsatserna ska iaf inte lämnas in förrän i slutet av vecka 49 & början av v.50....Men det känns inte lugnare för det då det är ganska stora uppsatser som ska skrivas....Det kallas visst Heltidsstudier....jo tack det märks....snarare dygnet runt studier denna termin känns det som...gör knappt något annat....

Idag har det iaf inte varit så himla kallt runt -12 men nu verkar kylan vara här igen - 17.2 nu....dock har jag inte haft tid att vara ute så mycket, en snabb "promenad" med våra fyrbenta som mestadels trippade på 3 ben i kylan & inte alls ville gå längre än ett hus bort....

Nepp avsluta här & ta en kort paus sedan återgå till studierna då....rolig "fritid" man har....

1 kommentarer:

Marie sa...

Hon brukar få göra kladdkaka åt mig ibland :-)

Jag har non stop i, det är det hib tycker är godast :-)