05 januari 2012

Vattkoppor

Fröken inviger nya året med att få vattkoppor....såg några misstänkta prickar igår & idag är det ingen tvekan om saken...febrig & allmänt hängig vår lilla/stora fröken bus.....typiskt då det är dags för inskolning för knorris på måndag & han lär säkert få vattkoppor inom 16 dgr han med.....Blir att ta ut VAB för första gången mao....Förutom vattkoppor är jag fortfarande ordentligt förkyld, det var skapligt borta några dgr för att sedan vara tillbaka med besked, likaså knorris är genomföryld, darling känner att något är på g....

Än så länge är det inte alltför många koppor, 
men de finns redan nu i hårbotten...
Sedan på/i händer, rygg, mage osv....


Igår var jag på möte med mitt nya jobb....fick en pärm med massa olika papper,  4 v schema, telefonlistor etc...Fick också veta att vi ska få namnbrickor =) & tjusiga var dom, spännande att se vad det står för befattning på min, vore kul om det stod som i mitt anställningsbevis ;-)......

Måste lägga på ett kol också för att försöka avsluta de tre arbetena som ska redovisas på examinationen den 10/1....Får påbörja det i em då darling kommer hem, igen idé nu....


1 kommentarer:

Gummit sa...

Utan tvekan ser ut som det. Kramis