03 januari 2012

Kort summering av 2011...

Året 2011

Januari: Vi hälsar på pappa =), Ny termin hektiskt
Februari: Får besked att pappa har gått bort =(
Mars: Darling fyllde 33 år. Begravning för pappa. Vi flyttar till vårt drömhus....Äntligen, påbörjade renovering
April:  Knorris fyllde 2 år & vi fortsatte renoveringen
Maj: Renovering
Juni: Fröken bus fyllde 5 år
Juli: Jag fyllde 30 år
Augusti: Vi hälsade på underbara familjen H =). Fröken bus började skolan (F-klass)
September:  Studerade
Oktober:  Studerade
November: Studerade
December:  Jag sa upp mig från min tjänst & påbörjar nytt arbete i januari....Vi avslutade med att få dränerat runt huset & påbörjade återuppbyggnaden av bottenplan =)...Nyåret firades med Lollo som kom på en blixtvisit =)

Årets Bästa:

Bästa resan= Resan till familjen H =)
Bästa skrattet= OJ så många så jag minns inte, Vilgot skrattar varje dag så man skrattar själv =)
Bästa vädret = Sommaren som varande långt in på hösten =), vintern var (är) inte så pjåkig med tanke på elen....
Bästa inköpet = Vårt hus
Bästa händelsen = Jag fick gå på massor med intervjuer & fick flera jobberbjudanden =) & valde nytt jobb
Bästa vi fått gjort = Renoverat mer än halva huset
Bästa vardagsmyset = Bubbel/ångkaret
Bästa utsikten = Utsikten från vår balkong
Bästa vår sysslan= Måste bli renoveringen...
Bästa sommar sysslan = Att bara vara & njuta av vädret
Bästa höst sysslan = Hmmm renovering ;-)
Bästa vinter sysslan = Bygga snögubbar & åka pulka


1 kommentarer:

Gummit sa...

Det har hänt lite förra året.