22 januari 2012

Imorgon

Är det skola igen för fröken bus som har varit sjuk sen slutet av jullovet....& för min del börjar jag jobba på ny arbetsplats efter att ha varit tjänst-"ledig" i 5 år....på de åren har jag hunnit med mycket...varit mammaledig med fröken bus & sedan med knorris & även pluggat till lärare =).....
Mattetentan jag skrev gick mycket bättre än jag hade vågat tro, har iof inte fått den rättad ännu, men vi hade genomgång på den i fredags & jag minns ju på ett ungefär mina svar...omtenta blir det då jag hade två fel för mycket =( om de inte har överseende, men sån tur lär jag aldrig ha, de två felen som var för mycket var för att en fråga var urdumt formulerad =( & nästan alla hade såklart fel på den frågan som hade en a & b uppgift.....Jag har redan anmält mig för omtentan.....
Har haft ont i halsen i två dagar nu & förkyld....har inte tid att bli sjuk nu.....Darling blir hemma hela veckna med knorris som har vattkoppor + förkylning.....sedan blir det inskolning igen veckorna därpå som jag tar.....

Jag & fröken bus tog en tur till kupolen idag...inhandlade två par  nya stövlar & ett par vantar åt fröken bus...lite smått & gott på Ica då vi ändå hade de under samma tak....De nya stövlarna hade både dragkedja & snörning...efter två visningar av hur man skulle göra så klarade fröken av att knyta sina nya stövlar =).....
Stövlarna som fröken har knutit själv =)


Ett väldigt dåligt filmklipp....men det 
syns iaf att fröken knyter sin stövel =)
Min mobil stängde bara av sig då jag skulle filma =(
så det fick bli digitalkameran....


Fröken är redo för skolan igen...
i en ny frisyr =) som hon blev
Nöjd med =)....



2 kommentarer:

Gummit sa...

Jättefin frisyr. LYCKA TILL PÅ JOBBET!! <3

Gummit sa...

Snygg frilla!!!!!