08 juni 2011

Varmt

Sommaren har hittat till oss & jag måste faktiskt medge att det inte bara är underbart varmt......det är i vanlig ordning för varmt.....igår visade termometern som mest 26.7 grader varmt i skuggan iaf då jag kikade.....åskan mullrade på avstånd hela dagen & på sen em/kväll hade den hittat till oss & den höll i sig till sena kvällen..........
Idag är det lite svalare "bara" 23.9-24.5 grader trots att solen lyser med sin frånvaro bland molnen.....

Jag ska strax bege mig till stan & biblioteket där jag & C ska fortsätta skriva på examensarbetet som börjar ta form ordentligt, dock har vi en bit kvar ännu innan det är klart för inlämning.....Barnens farfar ska komma & passa våra tills darling kommit hem från jobbet.....

Än har jag inte hört något från den senaste intervjun jag var på, de sa de skulle höra av sig.....jag antar att jag inte kommer att bli erbjuden den tjänsten tycker de borde? ha ringt nu isf.....

Återkommer då jag tycker att jag har något vettigt att skriva om...förr eller senare......

Hej så länge!

0 kommentarer: