01 juni 2011

Bloggtorka....trodde jag...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om.....Eller jo jag har ju varit på en till arbetsintervju, det kändes superbra så jag hoppas jag blir erbjuden den tjänsten.....rektorn sa att jag redan nu skulle börja planera inför hur jag vill arbeta i höst......måste ju betyda något bra tycker jag =), eller vad säger Ni?

Idag blev jag uppringd & kallad på ytterligare en intervju om jag inte väljer tjänsten jag blivit erbjuden eller får den jag var på intervju för igår, isf ska jag höra av mig.....

Har sökt en 15hp kurs specialpedagogik inför hösten, hoppas på att jag kommer in & kan läsa den då jag jobbar om det nu blir så.

Dagarna rullar på & det börjar bli brådis med examensarbetet också så vi ska göra ännu ett ryck på måndag......

Blev visst mer text än jag trodde i detta inlägg, men nu nöjer jag mig för denna gången!
Fröken har bett om att få blogga sedan hon skrev sist, men det har liksom inte blivit tillfälle, kanske imorgon, vi får se.....

Hej så länge!!

3 kommentarer:

gummit sa...

Va trevligt det låter hoppas du får det du önskar det vore ju alla tiders!! Farmor & Leif

Familjen Junge sa...

Spännande att börja jobba efter flera års studier. Vad är det för tjänst du har sökt? I förskola eller skola? För visst är du utbildad lärare med inriktning mot tidigare år eller hur var det?

KRAM

MammaSusan sa...

Jag har sökt inom både skola & förskola, hoppas förstås att det blir inom skolan. Det stämmer bra Anna tidiga åldrar =). Kram!!