13 juli 2010

Ryggskott

Kl:9:32

Ryggskott åkte jag på igår under dagen det kom smygandes tills jag inte kunde gå/stå/sitta ja ni förstår....var skapligt handikappad ensam hemma med våra två busfrön....
Måste införskaffa oss en ac till nästa sommar för det är bastu på övervåningen (även i år...) när man ska sova....inatt har knorris haft en vaken-natt & eftersom jag har ryggskott så har darling som jobbar fått springa ett par ggr i timmen natten genom....inte fick man mer sömn för det....knorris tyckte iaf det var dags att gå upp strax innan 7....

I morgon är det någon i familjen som visst fyller år också, 29 år har jag hört....vem nu det kan va......

Vi närmar oss dopet också, på lördag klockan 14 ska knorris döpas...jag har ännu inte bestämt mig för om jag ska göra tårtorna själv eller köpa...har liksom ingen energi eller tid heller för den delen, sen måste såklart ryggskottet försvinna...vi får se.....

Förutom ryggskottet så är vi annars ute så mycket vi kan & njuter av sommarvärmen...ska väl ta fram barnpoolen i helgen om det fortfarande är varmt....bara darling få semester ska vi bl.a. fara till Furuviksparken.....lite tråkigt att "bara" vara på hemmaplan även om man cyklar etc så är det ju mycket roligare att komma bort en stund =).....eller alltså våra skatter är ju nöjda bara av att vi gör något oavsett vart vi är men det är ju vi vuxna som tycket det blir tråkigt i längden....

1 kommentarer:

Ingrid sa...

Åh stackare... hoppas att du blir bättre ... har du haft det förut?
Usch, kan nog inte sätta mig in i smärtan.. måste man inte få någon hjälp eller blir man bra till slut av sig självt?

Kram o Lycka till, Krya på dig nu!