15 juli 2010

Beställt

Kl:15:11

Fick idag mitt antagningsbesked för höstterminen & jag var antagen =) så det blir Engelska hela hösten nu, ska bli så skojigt =)....beställde studentlitteraturen förut idag & hittade alla böcker utom en....inte blev det billigt heller nästan 3000kr....känns lite surt såhär på sommaren kunde haft roligare för de pengarna, köpt en ny pool till exempel då vår gick sönder förra sommaren då den hängde på tork =(.....men men jag har bara en eller eventuellt två terminer kvar då denna sedan är gjord så det känns super =).....

Värmen håller i sig & vi är ute så mycket vi orkar, mestadels oftast 1h i taget mer orkar vi inte....knorris ska sova sin em lur nu & fröken bus & jag tänkte passa på & äta lite glass =)....när darling kommer hem ska han & fröken ta en liten tur i båten....Jag ska försöka tänka ut vad jag ska göra för tårtor till dopet på lördag, kunde inte hålla mig så jag gör egna som vanligt, men det blir inget avancerat denna gång (tror jag ;-)....)

så gott i värmen =)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!! Det var väl en bra present att få besked om att du blev antagen så det är bara att plugga på snart är det klart! Tiden går så fort.
Kram Svärmor