03 november 2011

Eftertraktad!?....

Nog för att jag vet att det är brist på lärare inom förskolan & i viss mån skolan.....men inte hade jag väntat mig sådan snabb respons igen....Det är roligt att vara eftertraktad =), hinner knappt få in en jobbansökan innan jag får respons =) då är det roligt!
   
Blev uppringd av en rektor idag, som sa att jag inte behövde komma in på intervju igen då jag var där i juni, men hon ville ställa några kompletterande frågor kring tjänstgöringsgrad, område osv...hon återkommer efter den......med besked om tjänst sa hon...Låter ju toppen! Även om jag såklart inte kan ropa hej ännu.....men jag blev iaf kontaktad =).....
Kruxet är att det är inom förskola & OM jag får välja föredrar jag en tjänst inom skolans sektor.....känns sisådär om jag ska "behöva" tacka nej än en gång till en tjänst....samtidigt kan jag ju inte låta bli att söka alla tänkbara jobb som jag passar in på heller för att eventuellt slippa säga nej, söka jobb är ju en självisk handling & jag ska inte behöva få dåligt samvete för att eventuellt behöva tacka nej igen till samma person.....

HÃ¥ller ni med mig?


Annars verkar jag ha en förkylning i kroppen som kryper sig på allt mer....blir bara mer & mer tät i näsan ju längre dagen går....Jag har inte vant mig vid tidsomställningen heller, är ovanligt pigg på morgonen men tvärtom då klockan passerat 17 på em, då skulle jag utan problem kunna lägga mig för natten, "tackar" förkylningen för det.....
Lämnade in nÃ¥gra skiftliga uppgifter under förmiddagen för delkurs 2 i kursen  specialpedagogik ocksÃ¥ sÃ¥ nu kan jag "bara" invänta kommentarer & betyget där....PÃ¥ tisdag börjar nästa 15 hp inom specialpedagogik =) vilket jag ser fram emot! Hoppas pÃ¥ att kunna plocka fram mina teckensprÃ¥kskunskaper frÃ¥n "ryggsäcken" dÃ¥ vi ska fÃ¥ mycket TSS!





0 kommentarer: