10 april 2011

Lördag

Vi har sysselsatt oss med att måla på kvällningen/natten....listen i köket är målad =) så även kökslampan, badrumsskåpen.....trappen är målad en första strykning av vitt & svart =) det blir så himla bra...ni ska få en tjuvkik.....filten i trappen ska förstås tas bort & stegen skall sedan målas svarta dem med =)...darling har målat med den svarta färgen & jag med den vita...




dagen hade vi farmor & Leffe här på mat =) & efter de på em kom "J.son" över en sväng så roligt för det var verkligen länge sedan vi såg honom sist, nu ska vi försöka så det inte blir så långt till nästa gång!

1 kommentarer:

Ingrid sa...

Åh...har läst ikapp några bloggar... Vad fint det blev med målningen :-) & tapetseringen! Köket blev kanonfint med luckorna på! En stor kram till dig när jag läste om dina känslor kring pappsen & alla tankar som kretsar... Kan säga att jag känner likadant om min, det kommer över mig än idag , och du... Jag har inte skickat mina tackkort än, så du är inte senast ;-) folk förstår... Hoppas jag! Ha det bra så hörs vi! :-)